Markeerlabels

deze markeerlabels heb ik alweer een tijdje geleden voor mezelf gemaakt.
Ik was met verschillende projectjes tegelijk bezig en druk-druk-druk als ik ben,
vergeet ik dan het haaknaaldnummer te noteren.
De haaknaald bij het werk bewaren is ook geen optie,
als je hem voor meerdere werkjes gebruikt ................
dus nu doe ik een markeerlabeltje aan mijn werkje en
vergeet ik nooit meer met welke naald ik bezig was.
Handig toch?

Natuurlijk zijn deze ook via mijn webwinkel te bestellen. Ik maak ze voor je op maat, met elk gewenst nummer, zo vaak als je wil.

10 stuks voor € 3,50.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...