Buurman & Buurman



Voor een jarig vriendje dat helemaal gek is
van deze twee buurmannen, heb ik deze 2 boekenleggers gemaakt. 

Ik had ooit ergens op Facebook een fotootje gezien, dat opgeslagen en aangezien en geen patroontje te vinden is op internet, maar uit de "losse pols" begonnen.

Zijn ze niet leuk geworden?

Hoop dat de kleine, grote man vanmiddag blij is met z'n nieuwe vriendjes!

Natuurlijk heb ik mijn aantekeningen bewaard en er een patroontje van geschreven voor de liefhebber.

LET OP: klein foutje in patroon: Voordat je het hoofdje dichtmaakt, moet je deze eerst opvullen met vulmateriaal. Ik ben dat vergeten in het patroon te zetten, maar dat moet dus wel!

KLIK HIER OM NAAR HET PATROON TE GAAN

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk.
    Ik ga ze maken. Bedankt voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, ik ga ze maken voor een echte fan van 3 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En helemáál leuk dat je het patroon deelt. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WR een leuk patroon leuk dat je dit deelt net ons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk patroon bedankt voor het delen zoontje is er heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...