Onderzetters haken



Ik zag deze een keer voorbij komen en dacht
 "oh ja, die wilde ik ook nog eens haken".

Dus dook ik m'n katoenarchief in en zocht wat gezellig kleurtjes bij elkaar, 
installeerde me op m'n haakhoekje op de bank en ging van start.

Wat haakt dat patroontje van Mez11 heerlijk weg zeg!
(update maart 2020: helaas is het patroontje van Mez11 niet meer beschikbaar, 
maar ik heb er 1 gevonden die er heel erg op lijkt, heeft alleen een ander randje: 
Patroon onderzetters

Ik gebruikte Schachenmayr Catania en naald 2,5 mm.



De leren labeltjes die aan deze onderzettertjes zitten,
maak ik overigens zelf 
en 
ik verkoop ze ook via 
mijn webwinkeltje Labels2tag waar je ook andere
labels kunt bestellen (met je eigen tekst bijvoorbeeld).

De leuke en gratis te downloaden wikkel vond ik op 
de site van Everythingetsy.

En het haakt zo lekker weg dat ik er nog maar een setje achteraan heb gehaakt ;-) 
zeker niet het laatste setje!





Eerder haakte ook al eens een vrolijk setje Regenboogonderzetters, 
waarover ik in deze blogpost schrijf.







1 opmerking:

  1. Wat een leuke set! Zeker ook in andere kleurencombinaties.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...