Even voorstellen.

Hallo en welkom op mijn blog.

Mijn naam is Esther, ik ben getrouwd en thuisblijfmoeder van 3 jongens in de lagere-school-leeftijd. Druk zat met die mannen, maar gelukkig ook tijd voor mijn hobbies haken en leren labels maken. Mijn haaksels en labels verkoop ik sinds een paar weken via een webwinkel en hoewel het niet storm loopt, heb ik toch al wel wat orders gehad. Heel leuk om te doen! Wil je een kijkje nemen, klik dan op de button "naar de webwinkel".




Sinds een week ben ik ook helemaal into het maken van deze kleine, schattige, vilten fruit-sleutelhangertjes.

Wat ik verder allemaal met deze blog ga doen, ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik moet er eerst maar een beetje vertrouwd mee raken en kijken wat ik ermee wil en kan.

Suggesties en ideeën zijn altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...