Rammelaars

al een tijdje had ik ze liggen, houten bijtringen en rammelkralen.
En nu dan eindelijk de tijd gevonden om een paar rammelaars te haken.

De patronen van de beer en het konijn komen van Stip & Haak.
De konijnenoortjes zijn van Trolleungen.
Het vosje, althans het hoofdje, komt uit het boek "Lappenpoppen haken, deel 2" van Sascha Blase-van Wagtendonk.
En het olifantje vond ik hier.

De rammelaars haakte ik met 100% katoen op haaknaald 2,5.
De bijtring is van 100% natuurlijk hout en de vulling 100% polyester.
Voor de veiligheid heb ik de oogjes geborduurd.
De rammelaars kunnen op de hand gewassen worden.

Ik ben erg blij met het resultaat! Natuurlijk kun je de rammelaars ook in mijn webwinkel bestellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...