Regenboog onderzetters


Ik wordt er helemaal vrolijk van, van deze kleurrijke onderzetters.
Wil je ze ook haken, het patroon kun je HIER vinden.

Vooralsnog in het Engels, ik heb de ontwerpster gevraagd of er ook een NL-versie is.

In tegenstelling tot de geadviseerde haaknaald 4,5 mm in het patroon, 
heb ik mijn onderzetters gehaakt met 4 mm. 
Ik vond ze anders te open worden. 



Gehaakt met Phildar Coton 3, kleur 66 (grijs/ elephant).

Omdat ik van plan ben nog meer van deze leukerds te gaan haken 
om te verkopen op een beurs later het jaar, 
ben ik op internet gaan snuffelen naar leuke wikkels.


En deze vond ik op Everythingetsy.com.


Zo heb ik een kant-en-klaar cadeautje! 

2 opmerkingen:

  1. Leuke onderzetters!
    Succes met het haken van een voorraad voor op de beurs.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! is de eerste keer dat ik op een beurs ga staan met m'n gehaakte spulletjes. Lastig inschatten hoeveel ik moet maken.......er moet wel wat liggen natuurlijk.....maar gelukkig heb ik nog even (eind november pas)

      Verwijderen


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...