LEGGY ANIMALS by POLINA KUTS (NL vertaling)






De Russische ontwerpster van deze LEGGY ANIMALS  is Polina Kuts.

Haar website is: https://polinakuts.com/shop/patterns

Je kunt haar ook volgen op Instagram: https://www.instagram.com/polinakuts_crocheting/


Naast deze leuke, gratis dierenpatronen, ontwerpt ze ook hele leuke sjaals en mutsen. 
Al haar patronen zijn in het Engels verkrijgbaar. 



Iemand zag mijn vos uit 2017 en vroeg of ik toevallig een Nederlands patroon had.
Dat had ik dus niet, maar ik heb contact gezocht met Polina en gevraagd of ik de vos mocht vertalen en dat mocht. Omdat de basis van elke pop hetzelfde is, heb ik daarna ook haar andere patronen mogen vertalen. 

Dank je wel Polina dat je me toestemming hebt gegeven om jouw 
LEGGY ANIMALS te mogen vertalen en op dit blog te delen. 
Ik weet zeker dat een heleboel Nederlandse haaksters hier blij mee zijn!

Thank you very much Polina for giving me permission to translate your 
LEGGY ANIMALS and share them in this blog.
I'm sure a lot of Dutch crocheters will be very happy

Als je een van deze dieren gaat maken en foto's deelt op social media
(Instagram en Facebook) 
gebruik dan hashtag #polinakuts 



Om naar de patronen te gaan, klik op de naam boven de foto.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke patronen! Bedankt voor de vertalingen, ik zal er zeker eens gebruik van maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé! Ben je nog steeds bezig met het updaten van deze blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo vriendelijk van u. Heel hartelijk bedankt. Ik zal er veel haakplezier aan beleven. Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de super gave patroonen

    BeantwoordenVerwijderen


Sorry voor alle reclame!!

sorry aan iedereen die mijn blog bezoekt en wordt platgebombardeerd met advertenties. Ik ben echt een nitwit als het aankomt op al die inste...